Suurenna fonttiaPienennä fonttia

Karjala - Ajankohtaista

Piirin matka Unkariin 1.-5.5.2018

(lisätty: 09.11.2017)

Tervetuloa Eläkeliiton Etelä-Karjalan ja Etelä-Savon piirien yhteiselle jäsenmatkalle Unkariin 1.-5.5.2018. Matkan aikana Budapestin lisäksi tutuksi tulee myös kaunis Egerin kaupunki, jonka viiniviljelyalueilla käymme tutustumassa perinteiseen viininviljelyyn. Pääsemme lisäksi ihastelemaan unkarilaisillekin rakkaan keisarinna Sissin linnaa ja museota.Iloinen Unkarin matkamme tutustuttaa meidät monipuolisesti unkarilaiseen elämänmenoon ja herkullisiin makunautintoihin! Matkan hinta on 1290 €/henkilö.  Matkan hintaan sisältyy tilausbussikuljetus Mikkeli-Lappeenranta-lentoasema ja takaisin. Lennot turistiluokassa Helsinki-Budapest-Helsinki. Suomenkielisen oppaan palvelut kohteessa. Lentokenttäkuljetukset kohteessa sekä muut kuljetukset ohjelman mukaisesti. Majoituksen 3-tähden hotellissa aamiaisella, 2 x lounas ja 4 x illallinen ruokajuomineen, retket ja vierailukohteet sisäänpääsymaksuineen. Lisämaksusta yhden hengen huone 130 €/hlö. Matkan toteutuminen edellyttää ryhmän minimikokoa 30.

Lue lisää tästä